NU S-A PUTUT DORMI IN FABRICA !!!

ASLEEP IN THE PARK si DEKADENS au tzopait cum stiau mai bine pe scena clubului Fabrica, publicul nu a fost numeros dar a fost BUN si a iesit ceva foarte viu din toata treaba, victimele lasandu-se pozate ulterior ca dovada de buna credintza fatza de scena rock locala...



Pe cine am prins am tras in poza nu de alta dar, cine stie cand ii mai vedem p-acilea si pe urma nu mai avem cum sa ne laudam ca BODDY are cel mai tare zambet de copil fugar de acasa in poze cu tobosari de pe alte meleaguri.Acelasi lucru e valabil si pentru Mihai (subsemnatul...) cand e vorba de basiste cu rezervorul plin de cherosen , gata sa sara in aer pe scena...ASLEEP IN THE PARK ar trebui sa se dea la canistre de un litru jumate in loc de energizante in cluburi: Efect Garantat - dormi in picioare-n pat !







"...va multumesc ca ati luat albumul in original, deshi nu sunt eu pe coperta...
...al vostru ebrietat, BODDY..."



".. fii atenta blondo, mai incolo o sa ies cu pantalonii in vine afara, sa nu te sperii, am lenjerie intima si o spal personal, de mana... e surpriza mea de plecare , pentru voi !..."



THE END ?... nu chiar, pe data de 17 Octombrie, ASLEEP IN THE PARK si LES ELEPHANTS BIZARRES vor concerta in club LUCKY 13, undeva mai sus de SUBURBIA, asa ca bagatzi-va cu incredere ca se lasa cu zbenguiala, vietatzi pe scena si muzica foarte buna.

Cu incredere, al vostru la ora 03:47

Mihai
0 Responses