MUNCA E O CURVA... DAR CULOAREA E MISTO !



Dupa cum am zis, ne-am apucat de piese noi, la greu, cu greu, repertoriul se imbogateste si cu un cover, dur dar bland, moale dar neasemuit (ce cuvant urat...) de puternic... mi-am luat costum de repetitzii heavy duty si sesiuni de inregistrari down and dirty.

Nu sunt fotograf si nici critic deopotriva, dar poza asta e oachesa... eu o numesc :

"Flacau Mioritic In Tzoala Bleu de Hardughist Cinstit si Prost Platit dar are Trupa deci e OK"

Recenziile aspre vor fi pedepsite prin munca.

Noroc.
1 Response
  1. ameul Says:

    WOW, MIHAI, ARATI BESTIAL, INTOTDEAUNA AM ZIS CA ESTI CEL MAI ASPECTUOS DINTRE MEMBRII TRUPEI DEKADENS ! PUPICI, PUPICUTI MICUTI, PUPICEI MISHEI, PUPALAI CALAI, PUPARE ROMANORUM IN CASCHETAM ALBASTRORUM !

    MIHAI

    pardon... O FANA !!!