FREAKS in BABYLON



Amm.. avutt.. un cosmar aseara... se facea ca pozele luau viatza, vietzi, se puneau in miscare si isi faceau de cap.La un moment dat m-am trezittt si pozele luasera intr-adevar viatza si ma priveau cu ochi developatzi si reci, dar cu un ranjet monstruos pe fatza...Nu mi-a trebuith mult sa imi dau seama de putzin.Nu am reusit acolo unde altzii au dat gresh.M-am culcat tarziu si nu m-am sculat devreme.M-am trezith devreme dar am fost kaputttt.Pozele ma pandeau...Ce vretzi de la mine !?!?

"-Noi suntem pozele lui Dan Vezentan.. boooooo.... am venit sa ne dai socoteala pentru acordajul B-LIT pe care il folosesti.. cata durere aduci, cate suflete chinui... am venit sa te avertizam.. boooooo.... booooo...... da-ne ceva pentru booooorta !! "

Am sunat la singurul om care ma putea ajuta :

"- Alo, Pozaru' de la mare ?.. Va rog eu mult, am probleme.Nu, nu vreau sa itzi vad maimutza !?!... Asculta, omule, am o situatzie !... Ce ?... nu... prefer fetele...Alo ?... ALO ??!..."

Eram lac de frica si cineva pescuia pe mine.I-am trimis acasa si i-am certat, ca pescuiau fumatzi si ramasesera blocatzi in dreptul buricului.Apoi, mi-am adunat gandurile le-am certat ca nu au stat pe langa mine cum le-am zis si am inceput ofensiva. Am capturat esenta malefica a pozelor care ma bantuiau, intr-un film grotesque, si le-am alungat din od'aia mea, care dintr-un motiv ciudat, mi se parea foarte asemanatoare cu od'aia mea.

Si asa am scapat de lupul cel rau si hainele (a nu se intzelege tzoalele) lui pilule de crestere hormonala.

Va doresc sa !


ala micu'
0 Responses