DEKADENS SE DESPARTE DE BODDY

Dupa cum bine stiti, dragii nostrii oaspeti, din eter sositi, de eter manjitzi, Becky s-a carat intr-un cu totul alt stat, numai ca sa ne surprinda Boddu' c-ar vrea si el sa treaca podu'...pac ! Sa ma scuzati ca ma arunc in rima de la-asha-o veste, dar deja incep sa cred ca e o gluma, sau fix o sula intre fese, asha un ghinion n-am mai vazut, sa ramai mut si-apoi s-o arzi fara timpan, deja-i prea mult, da muie, nu-i asha, Jan ?...In lumina acestor fapte de cacat, eu unu', m-am cam saturat si-am hotarat s-o ard la fel de dubios, asha ca plec si eu in state...dar o iau pe jos.

Acestea fiind spuse, ma las de blog, de band, de bas si-ncep sa merg, ca , deh.. am ars-o dubios si o sa imi dea borshu' pe nas.A fost frumos cat a tinut, a fost dragut cat s-a putut, amor cu sila nu exista, mai bine-ti dai drumu-n batista.

Ma sterg la nas , ma-nchei la pantaloni, ca pana la urma suntem cu totii niste domni, suspin gandindu-ma ca las bucati din mine-aici...mai bine asha , acum, decat peste un an pe Wembley, c-asha mai mult ca sigur nu te mai oftici.

Ce sa mai zic, cum s-o mai dau... raman Roxana si cu Jan in trupa ca pleaca Boddy si cu kukubow.

Ar fi frumos sa fie trist, sa-si frece mainile dushmanii, dar din pacate am fost muist si ti-am vandut gogosi, nu-i funny ?... asta-i cadoul pe care-l fac de ziua unui om suprem : o ard in lirica ghidusa si mint ca asta este fucking trend, de fapt ce vreau sa spun este destul de simplu, echipa DEKADENS iar lupta pentru titlu, se pregateste si de garduri si de tranta si de joc, dar nu poti s-o arzi decat c-un Boddy mai batran, fara nepot.

Si Jan si Roxa si Mihai si fanii, iti cam doresc sa fii iubit si ganja sa nu-tzi fure banii !

LA CAM LA MULTZI ANI GEN !


echipa care bea diseara


SA NI-L PUPATI !
6 Responses
  1. Mihai Paraschiv Says:

    La multzi ani Boddy-ule!
    De ziua mea (care fuse 15 zile mai in urma) imi zicea un clAsic INCA in viata, ashea si/mi permit sa/l citez: "SA FII TARE, MARE, SANATOS SI CU FETE RARE !!! SA NE TRAIESTI !!!!.... LA MULTZI ANI!!! :)"


  2. ameul Says:

    HA HA HA, Boddy imbatraneste si eu sunt inca in viatza :))))... suntem o trupa de majori coptzi in lupta cu timpul care ne albeste peru'... we start fires !!.. aoleu, spatele... :))) da, sa ne traiasca ! si tu sa traiesti paraschivesculescule, ca dai din plin ca un pugilist cu manusi de satin :D


  3. Anonymous Says:

    ne traduce cineva anuntul din acest mesaj? pleaca si mihai sau doar boddy? pe no-3 a aparut stirea mai ciudat



  4. uanabanana Says:

    de fapt, sunt plecatzi cu totzii..:))

    la multi ani, tu, boddy, tu ... :*


  5. Anonymous Says:

    e ziua lu' Boddy... e faza cu stripperu' politist sau stripperita cu o surpriza in izmene.. este un pamflet aberant in loc de un la multi ani iritant... 1.. 2.. 3.. gluma ?... da.

    Sa le traiasca.