GFY


...Nu stiu ce sa port azi si cu toate ca am irosit toate economiile pe o pereche incredibila de shoshoni de skate cand eu nici macar nu ma pot balansa pe treptele de la metrou dimineata devreme, nu ma pot hotara daca sa ii port la concertul din seara asta sau nu.

Ca sa refulez complet, accept scrashnind din dintzi sa ii port si imi voi revarsa furia oarba pe line-up-ul din seara asta din clubul X.

Am gasit o trupa noua si interesanta din afara, era intr-un film, o comedie romantica.

Am cautat coloana sonora si am aflat cine canta.Canta misto, ii voi iconiza o perioada.

Si voi compara toate trupele pe care le ascult sau care arata tangential la fel in concerte, videoclipuri, emisiuni.

Si daca asta nu va fi de ajuns sa ma calmez in cruciada mea de a schimba lumea in care ma chinui sa arat bine in fiecarezi dar in acelashi timp sa emit senzatia ca ceva nu e in regula cu mine, voi barfi la sange orice miscare artistica din oras, dupa ce nu ma voi documenta corespunzator pentru ca nu vreau sa par prea interesat cand desfiintzez subiectul.

Intre bluza cu trupa preferata recomandata de o reclama la cereale sau coloana unui film indie si pantofii sport frecatzi cu periutza de dintzi cea veche, reushesc sa invoc seara si, cu furie in ochelarii prin care nu vad mai nimic, ajung in club si astept la capatul unei tigari plictisite , concertul.

Si vin. Si canta. Si sunt de c$%@t. Si ma bucur.Si vorbesc mai tare decat toata instalatia de sunet. Nu ash fi putut singur(singura.) Am ajutoare, clanul barfitorilor si barfitoarelor si shushotitorilor si shushotitoarelor din clubul X. Trupa se sesiseaza. Copiatorii. Mimii. HOTZII!Fura tot timpul de la trupe pe care le ascult tot timpul de o saptamana si un pic. Merita tot ce primesc. 100 roni biletul sa vad trei trupe de delicventi cleptomani. Ii invatz eu minte. S-a terminat concertul. A fost de c@#$t cum am si sperat sa fie. Niciodata nu ma astept sa fie bine. Nu are cum. Toata muzica a fost deja cantata. Plec acasa. Clocotesc de furie ca proasta aia de langa mine s-a urcat pe teneshii mei.S e agita la un cantec al trupei numarul 2. Ce proasta. Asha trupa, asha fani.

Ajung acasa. Imi frec teneshii cu periutza de dintzi cea veche si imi pun hainele pe umerash.

Deschis calculatorul si accesez le coup de grace. Blogul meu personal. A sosit momentul adevarului. Clipa in care voi spune lumii cu ce se mananca trupele pe care le-am vazut. E datoria mea. DUpa ce desfiintez ce am vazut, o sa ma duk in pat sa mi-o trag singur(singura).

Numai asha pot sa dorm cu constiintza impacata. Numai asha pot sa fac fatza urmatoarei zile. Sunt un zeu. Sunt o zeita. Restul sunt nishte proshti. Ha!


Go Fuck Yourself ! - aceasta campanie se poate administra bucal sau anal cat timp atinge centrii nervosi la timp si nu estenevoie de avizul doctorului sau reteta scrisa deoarece este natura ta sa fii un un ipocrit pragmatic si de asta numai tzarana te poate salva.

Se recomanda deasemenea Go Get A Life ! pentru persoanele a caror boala este intr-o stare incipienta si unde soarele mai are ce materie cenusie sa lumineze.
2 Responses
  1. rheak Says:

    hugs yo. nu va suparati. sunt niste prosti. e frustrant. dar dati-i pe mute si faceti-va treaba voastra, urmariti visul vostru, drumul vostru, nu conteaza ceilalti. stiu ce greu e asta.

    mult succes.


  2. herminedirt Says:

    "Toata muzica a fost deja cantata. Plec acasa. Clocotesc de furie ca proasta aia de langa mine s-a urcat pe teneshii mei.S e agita la un cantec al trupei numarul 2. Ce proasta. Asha trupa, asha fani."

    sounds very familiar ;))