442


dekadens: nu va suparati , ce pot sa iau si eu pana in Shambala ?
omu dupa geam: 442 si inca cateva ajung acolo... dar trebuie sa va faceti un abonament tip viza.
dekadens: ok, nu e nici o problema, cat ne costa pentru patru persoane ?
omu dupa geam: va costa foarte mult.Nu stiu dc va permiteti.Mai bine renuntatzi.
dekadens: pei, am ajuns pana aici la geam, e pacat sa renuntam acum, totusi, ce putem face ?
omu dupa geam: va trebui sa imi dovediti ca sunteti tari.Si buni.Altfel, banii nu valoreaza nimic.
dekadens: ok.. deci , intr-un final, ce putem face sa ajungem in Shambala ?...
omu dupa geam: am nevoie de documente care sa ateste ca va stie lumea, de aici si de dincolo.
dekadens: de dincolo ?.. pei , acum plecam dincolo, nu prea vedem cum...
omu dupa geam: putini reusesc..multi incearca.
dekadens: nu, e ok, o sa incercam, ce trebuie sa facem exact ?
omu dupa geam: sa dati o suma mare de bani
dekadens: s-a facut !
omu dupa geam: si... sa faceti rost de documente, peste noapte, documente de care nimeni nu poate face rost atat de repede.
dekadens:...?
omu dupa geam: renuntati ?
dekadens: asteptam sa ne spuneti exact ce documente sunt alea...
omu dupa geam: vreau aia si aia si aia si inca zece ca aia si de la ala si de la aia si de la ceilaltzi, stampilate, semnate in original si vreau asta, pana maine.
dekadens: ok, atunci ne vedem maine.Mai stam la coada aia la care am stat ?
omu dupa geam: nu, veniti direct la mine

a doua zi...

dekadens: am venit sa luam un abonament tip viza catre Shambala, ni s-a spus de omu de la geam ca putem sa intram in fatza...
ocrotitorul marfa: nu se poate face decat ce pot eu stabili ca se face, va rog sa va asteptati randul, va urma un control...
dekadens: dar am vb cu omu de la geam, ne-a spus..
ocrotitorul marfa: aici, marfa sunt numai eu si voi veti astepta sa primiti atentia mea.
dekadens: ok, asteptam...
ocrotitorul marfa: ok, gata, controlul s-a efectuat, va rog sa ma urmatzi...
dekadens: dar.. nu atzi facut nimic, nu s-a intamplat nici un control...
ocrotitorul marfa: asta credeti numai voi, dar eu sunt marfa si am facut un super control !
dekadens: ...??!
ocrotitorul marfa: va rog sa asteptati aici.Veti fi chemati.

agentul chel: reveniri ?...
dekadens: da, am adus niste documente pentru omu dupa geam.
agentul chel: poftiti.Doi cate doi.

omu dupa geam: bine ati revenit, ati venit sa renuntati, nu ?
dekadens: aaa.. nu... am adus documentele...
omu dupa geam: cacat.. aa.. pardon... foarte bine, o sa le analizez.. luati loc in sala.Unde e frig si aparatul de spalat creierul nu merge.
dekadens: ok...

omu dupa geam: mda.. am analizat documentele sunt in ordine...
dekadens: deci, putem sa luam abonamentul catre Shambala ?
omu dupa geam: nu... inca.Va trebui sa venitzi maine, sa va dau abonamentele.. daca nu se mai intampla ceva.
dekadens: venim inca o data ?...ok.. maine, la ce ora ?
omu dupa geam: la 15 00.Sa ajungeti la timp.
dekadens: ok, multumim.
omu dupa geam: fucking @#@$$ shit#@##@ cock#@$... cu placere.
dekadens: poftim ?
omu dupa geam: nimic.
dekadens: ok, la revedere.
omu dupa geam: multumesc la fel.


Asadar , eu am un bilet la 442, sa ajung maine sa iau viza.Cu tot cu trupa.

Shambala, here we come.



echipa DKDNS.
0 Responses