PROPAGATZI IN PROPAGANDA

Ca orice lucru tratat cu nerabdare, iti pun minute mintea la-ncercare, noi ne intoarcem fix de unde am plecat, am stat pe jos, plutind in gand, ca nu-ncapeam cu totii intr-un singur pat.

Direct, imagini de la after-party concert Propaganda, Sibiu, PCC si DKDNS:



Am plecat destul de tarziu la drum, poate pentru ca nu ne simtem in apele noastre... cumva, ceva ciudat plutea in aer, ceva colorat si fortzat vesel... ne-am adunat fortzele si 3 ore mai tarziu iesheam din Bucuresti.Cate ore ? 3 in p#$%a mea !... Dar ne-am putut baza pe skillatu' Robo (Daia) sa ne duca, sa ne-aduca, sa ne dea toate mainile lui de ajutor si eventual un sut in le asshole, sa ne mishcam mai bine la probe.Ah, odata cu plecarea la Sibiu, Becky a descoperit ca un dragon nu este intotdeauna ceea ce pare a fi.Si atunci, Bebe era treaz.


Am ajuns tarziu, am carat tarziu, am aranjat tarziu, am infometat tarziu, probe tarziu, B-R tarziu... unii munceau extra la probe, altii se haleau pe-afara si de frig puneau si mancare pe ei dar Sibiul era linistit...nu a fost seara de revolutzie, a fost seara de relaxare a trupelor, departe de Bucuresti.Unde ? La Sibiu, in p$%^a mea !



Club Propaganda , Sibiu, album de promovare album Pistol cu Capse, remanente si de la Kill and Tell , piese noi ale ambelor trupe prestate "laiv", ca pe scena, un mare banner care putea sa omoare doi copii mici si o multime de copii mari care si-au baut frigul si au dansat cat au putut.

Salut , tu cine esti ?...Atzi vazut-o pe mamica ?...Nu !...Ma intorc la pogo ca mi-e frig.Baiat bun, din CT, dansator de pogo , a incalzit atmosfera foindu-se haotic (jos, gen).



Amnas, Sibiu, este un loc pitoresc unde am fost cazati cu caldura de catre Vraciul satului insa nu am avut caldura in casa.Doi fochisti bravi, Vlad si Boddy au pus paie pe foc si au umplut casa de fum si casa parinteasca in constructie, a propagandistului sibian, s-a umplut cu ritmuri din noi.Bebe a avut si dulciuri la el, care ne-au readus vitalitatea dar nu au schimbat realitatea.Frig, gen.



After-Party-ul s-a tinut in resedinta de vara a Presedintelui Ceausescu unde singurele gazde au fost frigul si umorul rece, evident.Toata lumea s-a spart in friguri pe chitara si dupa ce ne-am incalzit cu B-R ne-am intins pe niste saltele magice imbracati in cartofi si asa, am supravietuit sa mai cantam odata in Sibiu.



Din nefericire,printre supravietuitorii calatoriei nu s-a regasit si bunul prieten al lui Vlad si in scurt timp, al nostru al tuturor, Placintzel.Placintzel si-a facut simtita prezenta cand Bebe si-a facut pierduta coerentza.Placintzel, avea o figura blajina dar si mustratoare, atenta dar vesela, era un bun companion de drum si gluma lui preferata era sa faca ca un monstru oribil.In pofida staturii deloc impunatoare, Placintzel avea un suflet mare, din care pica dulceata de visine, cand se emotiona.

Aceasta este ultima poza a lui Placintel in viatza insa, noi, prietenii lui, vrem sa ni-l aducem aminte exact asa cum l-am cunoscut: vesel si de cel mai bun gust.


Da.. hai noloc si salbatoli felicite !

echipa DKDNS






0 Responses