SHOOT THE FREAKS !!!

Nu mai aveam poze asa ca ne-am dus la Vezy sa ne faca niste poze.Nimeni nu banuia, in linistea dinaintea sedintei foto, ce avea sa se intample....masacrul pandea dupa coltz.

Acolo la Vezy, ceva nemaiintalnit s-a intampinat cu intalnirea noastra din acea seara.Rand pe rand, am devenit straini de identitatile noastre inradacinate in curent si autohton si am renascut cu forme si culori noi.Unii au murit, altii s-au tiganit, altii s-au transpus in star-uri decedate.

Metamorfoza s-a definitivat cu o sedinta de repetitii pantomimica in care am cantat pentru o multime foarte receptiva : echipa New Folder, condusa de Capitanul Dan Vezentan.

Am repeta oricand experienta, mai ales ca am plecat cu totii acasa, cu noile identitati.Vezy nu le-a vrut, pe la el bantuie o groaza de siluete deja.

Momentan va sustinem nesigur, dar sincer, etapele sedintei foto, in viziunea unui aparat fara pretentzii.

Dar noi il iubim.

Urmatoare poza nu este indicata minorelor din cauza energiei sexuale pe care o emite acest Gorbaciov al indie rock-ului RO.Rasputin a murit de gelozie.Barba Albastra se intoarce in mormant de oftica.Jan e aici.





























DACA NU DAI ACEST POST LA INCA ZECE PERSOANE CEVA ORIBIL O SA SE INTAMPLE CU PARUL TAU !!! SI JUR CA NU AI SUFLET !!! SI SUNTEM 4 IN FORMATIE !!! SI PARINTII NOSTRII SUNT OK, CAT SE POATE DE OK !!!

P.S. : POTI SA APESI F4 DE CATE ORI VREI, E DOAR O TASTA !


Hailarevedere.




0 Responses