ADEVARAT...AU FACUT BATTLE! :D


In spiritul sarbatorilor pascale, in cinstea binecunoscutei unitati de masura a presiunii, presiune pe oua, presiune pe stomac, presiune pe nervi la coada sa iei lumina, pe care o mai iei de 4567 de ori de la tot atatia necunoscutzi, pana acasa, eu si cu demoPidonul meu, supranumit Donul Ombla, Negrul sau Popa, am sarit la gatzii lirici ai fiecaruia, pentru a ne racori...adevarat ne-a reanviat.

enjoy :

mihai :
eu sunt o bomba cu ceas, vrei sa itzi zic cat timp tzi-a mai ramas, apuca-te cu mainile de cap, simtzi crapaturile din el pentru ca aia e trademark-ul unui spart !

donul ombla:
...

mihai :
stai invizibil ca o cartitza cu orbu' gainilor , te prefaci pe nevazute ca esti spaima
vecinilor, cand le ieshi in drum si ii freci la cap sa te lase sa ii ataci cu un ciorpa pe
cap ! OOOOOOOOOOOOOOO !!!!

donul ombla:
ce faci bai explodatule?? ai explodat atat de tare incat nu mai poti scrie pa tastatura? ai
pofta de o friptura? ti-as da eu cu barda in gura sa iti intind creieri pe sura sa tii
manance ciorile in timp ce eu ascult viorile si ma bucur ca am scpat de un handicapat!
ooooooooooooooooooooooooo

mihai:
"handicapat" nu rimeaza, spart neurecheat muzical, ai nevoie de o pila la spital ?.. uite
cum facem, tu intinde-te pe spate si zambeshte spart, pentru asta ai fost tu creat de fapt,
in fapt, tu de fapt esti momeala pentru aia in halat, d-ala alb, de care-tzi place tzie, nu
te mai caca pe ttine, ca tre' sa il cari in pantalnoi, fine... hai ca m-am razgandit, cred
ca esti bun de azvarlit, am si locul pentru tine : vii cu vii, mortzii cu mortzii, spartzii
cu spartzii, o sa-tzi aprind o lumanare, cum se cuvine !

donul ombla:
...

mihai:
ah, deci tu eshty ala cu rima de strada, aia fara coada rupta din lopata, si aia , probabil
furata, acum incep sa te-ntzeleg, gata m-am oprit, juma de secunda si te-am socotit, din cap
pana-n picioare, eshti un maldar de ulcioare, sa le sparg, sa nu le sparg, cred ca te las sa
te dai singur cu capul de prag ...

donul ombla:
cu capul de prag singur nu am cum sa ma dau mai bine iti zic baU inima iti crapa ca o ceapa
in pumnul meu pumnul unui semizeu cu ciocanul dreptatii te pocnesc in acelasi timp te si
miruiesc sa ai cale buna si sa nu mai semeni furtuna sf. Petru sa te primeasca si sa nu te
decojeasca..

mihai:
is typing a message

donul ombla:
de pielea putreda de cand stai pe buda cu capul intre maini rugadu-te sa nu te caci caini
sau alte animale bineinteles ce nu au toale ca deastea vindem noi care suntem 3 smardoi
pacat ca tu esti spart si puti a cacat!

mihai:
insultele tale sunt pline de sarmale, regurgitate, frate, potzi sa-mi vorbesti un pic mai
departe, s-ar putea sa ai dreptate, mi-aduc aminte odata, ca m-am tot cacat, pana am reushit
sa fac ceva si anume tzie un CAP... chiar dc e ushor pocit, negru si pute, e cadou de la
mine, si uite, itzi pun si o stelutza, imi dau drumu' la tine-n frunte !


Pey ce sa zic... sa nu va scarbitzi de atata bine, mai ciocnitzi-va ouale si pe la concerte...

Adevarat m-am carat !

Sa fitzi sanatoshi la sfarshitul acestei mancatorii.

buh bye...
0 Responses