RECENZII LA COMANDA !!!

Succesul trupelor din Romania se masoara in frecventza aparitziilor media, numarul persoanelor din public sau banutzii si avantajele vietzii de rock star, intinse pe o tava de plastic, intr-un club in afara.Toate aceste fermecatoare lucruri, parvin doritorilor de lumina de scena, prin actiunile pe care le intreprind , atat muzical ca si personal... dar lumea incepe sa caute cu placere trupe pe net, mai ales cand aude de vreun scandal.Daca e scandal, sa fie bun!Si cum poate fi mai bun, decat orchestrat.Fara timpane, sectie de alamuri, sectie de viori sau trianglu, ci pur si simplu, comandat.

Dekadens a comandat un astfel de scandal dar, pentru ca este primul de felul lui, il expunem cu riscul de a nu ishi atinge scopul, pentru a testa samantza de invrajbire.Ashadar, mai rar primeshti, se intampla in poveshty.

Am comandat o recenzie la una din cartzile noastre de bucate, lansate deja pe piatza, o recenzie avizata si corecta, de la un om care se ocupa cu recenzii, frenezii si magie alba pentru dezlegari de argint viu muzical.Ramane la latitudinea VOASTA, a clientului nostru fidel, care are intotdeauna detoate, sa stabileasca daca aceasta recenzie este samantza de scandal si daca orice review sau generator de barfa pe net, scoate o trupa din anonimatul salii de repetitzie si o propulseaza pe hai ca eshty culmea succesului.

Deci, 1.. 2.. 3.., si :

Să asculţi albumul de debut Dekadens este exact ca şi cum faci sex, bărbat fiind, şi nu ejaculezi. Singurele lucruri picante la acest album sunt bătăile din palme pe Love Is şi cuvântul Kill din titlu. Deasemenea, Becky (solista) are o voce cu coaie, precum Blondie. Avantaj net faţă de celelalte trupe noi alternative din România este faptul că ea, fiind chiar de origine britanică, are un accent perfect în engleză.

La prima vedere, această trupă bucureşteană are toate premizele să fie de succes… 1) fata la voce, 2) fata are voce puternică, 3) piesele au melodie, 4) au instrumentişti cu ani de experienţă în spate… DAR din păcate, trebuie să asculţi întregul album (care este destul de monoton) până ajungi la ultima piesă (Inside Out), care este cea mai OK dintre toate (dar nici aceasta nu are iz de „hit”). Ascultând deja vreo patru albume Roadrunner, ajung încet la concluzia că lipseşte un inginer de sunet specializat în acest gen de muzică … când zic „om la butoane”, nu mă refer strict la slujba de a învârti butonul de medii sau înalte şi de a apăsa butonul să se înregistreze o cale de sunet în hard-ul calculatorului, ca apoi să fie suprapus celorlalte căi înregistrate … ci la MESERIA ce vine după o şcoală făcută în străinătate. La noi, nu există (încă) nici măcar conceptul de studii de muzică contemporană, în sens de pop-rock. La noi, Conservatorul estompează gândirea liberă a viitorului muzician profesionist, înzestrându-l cu note clasice scrise şi stative de care nu se mai poate debarasa mai târziu în carieră, nici să vrea. Lipsesc producătorii de muzică actuală. Faptul că nu există sprijin mass media pentru acest gen muzical nu trebuie folosit ca scuză, de formaţii, pentru că NU ŞTIU SĂ COMPUNĂ PIESE DE IMPACT. Dekadens ARE TOATE ATUURILE să facă muzică bună - şi la prima încercare nu a reuşit.

(Clickzoombytes Blog copyright)

Ce este drept, initzial am comandat o recenzie buna, insa, pana a sosit la redactzia trupei, noi deja cheltuisem banii pe droguri si alcool, pe care de altfel le-am consumat si in studio cand am scris cartea de bucate supusa criticii comandate (nu uitati, totul este o fatzada, ca la blocuri , numai ca NU).Asha ca, nu am mai avut bani sa platim, si am trimis recenzia la ajustat si decupat si am primit inapoi pe masura.

Sfat :
niciodata sa nu comanzi o recenzie cu o luna in avans, daca shtii ca nu poti sa pui 10 lei deoparte, sa o platesti cand itzi intra pe geam in casa, dupa ce ai dat-o afara pe usha.

Aceste lucruri fiind zise, eu nu le voi mai recita, dar va provoc la feedback, se poate scandaliza o trupa pana la GLORIE ?.. nu shtiu, scrie si tu pe deka.dens@yahoo.com sau direct aici la comments.Sau scrie-ne despre ideea ta de scandal, poate castigi unu :) . Nu uitatzi, suntetzi pe net, totzi suntetzi expertzi si totzi avetzi o experientza bogata de a rupe painea-n doua si de a sparge fragilele oua.Nu ezitatzi.

Retzeta pentru naveta catre succes : recenzii la comanda adam.

Ceva nou, pentru noi totzi, sfaturile impersonale, rubrica "SA NU:"

SA NU : ..va bucuratzi-va de golurile din vietzile voastre, pe masura ce le umpletzi cu timpul petrecut de altzii.