BESTII VS CAINI


Nu e frumos sa amestecam utilul cu neplacutul dar nu e frumos nici ce fac astia.. inteleg frustrarea mushcatului, psihoza fricii de haita dar solutiile ieftine nu sunt cele mai bune, altfel ciuruiam tot ce e urat si nepasator din societate sau sfartecam cu lame fine gatleje de combinatori la nivel de stat, fara explicatii. Ce mi-e patru labe ce mi-e doua cu care sa ii stang de gat. Pardon.. labutze ?... pt gatul de demnitar finutz.

Asa ca votati sa NU omoare cainii cu angajati de la boschetu' din colt care nu au scrupule si nici globule albe sau rosii si converseaza doar etilic. Nu de alta, dar pe lumea cealalta, am auzit ca ne mananCA CAinii. Crezi ??..

ATENTIE, nu as da adresa preferata de mail, ci una oarecare la care nu tineti. Un sfat de la un caine patit.


Daca ajunge unde trebuie si scapa cine poate, e de bine, daca e o teapa, naiv am marsat, facand misto, in ea.

Si poate un link si mai bun, inspirat de la o fata inimoasa :



Bafta, si nu va uitati animalul pe strada sau il tenteaza Etilicii la o plimbare prin Eutanasia. 
One way ticket.

Ham Ham.

DEKAkat mi se par cateodata unele faze in orasul asta.
0 Responses