Indie Chi


Imi reglez Chi-ul si ma asez in poiana viselor curate, desfatandu-mi simturile cu bogate mireseme si valuri pozitive de... mii de draci in trafic, facturi, contracte si in general spume mortale, daca esti inarmat. 

Dupa aceasta "mare de calm", ma retrag in mine unde primesc raspunsuri nebanuite care imi lumineaza fruntea si in sfarsit vad ca am o spranceana ridicata mult prea sus, atat de sus, incat nu deslushesc decat initiale prezentate indie chi - os , pe sticla magnetizata.. m-am prins : sunt intr-un spatiu. Spatiul LOR. Si iata indie chi ile :


Alexandru Lapusneanu - vocals
Jetoane Portocalii - guitars
Poarta Batic - bass, synth
Facaletz Distorsionat - drums...


Chiar daca e clar ca am spart codul secret, tot nu inteleg cum sa folosesc indie chi ile...


We will see who has the better kung fu....

Ramaneti tunati.

DEKAlog
0 Responses