VOMAFON


 E frustrare... Este, ma!... Sa fie. Dar nu pe banii mei. 

Oricum a fost pe banii mei shapte ani in tibetul telefoniei mobile, pe nume voda666fone... Dupa shapte ani fara o pata in dosarul aflat la nazistii cu emblema rosie (ca sangele cu care semnezi pentru inca doi ani si inca doi ani si inca doi ani si tot asa pana te faci portocaliu la fata si la abonament) care iti dau numai sa iti poata lua (stiu unde traiesc, nu mi-a daramat nimeni utopia, insa, astia sunt nesimtiti, bre..) inzecit si fara nici o vrajeala pentru abonatul Ics. 

Oricum, am uitat sa platesc fabuloasa suma de 450 vodaroni si, cu toate ca m-am gandit intens sa parasesc tzara si sa nu le platesc suma de care depindea intreaga companie, se pare... nu am facut-o... Am efectuat plata ieri, 16.02 si m-am trezit azi, 17.02, cu sms, pe ALT telefon, desi eu MAI AM un numar la baietzii in rosu inlacrimat dar nu au fost in stare sa il gaseasca, au gasit si ei ce au putut : alte rude din retea. In  sms ul periculos pe care l-au compus, probabil, contabilitatea impreuna cu marketingul corporatiei fabuliste, am descoperit un raise brusc la 410 EURO ca la poker, ca vodaronii nu le mai placeau. Amenintarea rostea prin gura mea, stramba de nervi, cum ca ne vedem in SALA DE JUDECATA DE APOI, unde stai despuiat in fata lui Fone(y) Voda si astept sa mi se dea in cap, cu a doua factura neplatita la timp, in sapte ani de zile. Frumos.

Hai sa va citesc din publicatia de pe telefonul unei rude, nu al meu, ca al meu ESTE PIERDUT (am uitat sa va zic ca dc inchideti un telefon ca vi s-a furat sau l-ati pierdut, mai bine nu o faceti... e motiv de panica pentru ei si sar la mesaje de genul recuperatorilor sau invitatii in instanta, dar prefer sa ascult Sisu si Puya, nu sa traiesc ca ei, pentru 450 RON. Cumparati-le albumele, apropo, merita mai mult decat sa platesti factura la Vomafon.

...mesaj calm si calculat de la o corporatie respectata si dedicata clientilor sai :

" Situatia Dlui Mihai Andrei a fost predata cabinetului de avocatura. Datoria s-a majorat cu taxa de 410 EURO si va fi recuparat pe cale juridica. VODAFONE "

...nu, nu am gresit eu, de data asta recupararea le apartine in totalitate. Sau este o actiune complet noua unde iti iau sume ridicole de bani si te transforma in para malaiata. Oricum cam asta esti.

Sa reluam: 450 RON datorie, platiti in interval de cateva zile, pe data de 16.02, mesaj de care nu te apropii decat cu asistenta legala, primit pe 17.02 apoi suna la VOMAFON, explica-te ca un caine stapanului cu lesa 3G si primesti explicatia : 

" la noi in retea intra platile tarziu, nici vorba de invocare in instanta sau apel juridic.. "   

Sa iti moara semnalu' ?... M-am speriat de pomana si eu care credeam ca nu mai prind Rock Am Ring anu' asta ca le fac plati pe viata acum, ptiu... De fapt vroiau doar sa ma sperie.. Ei bine, m-au speriat. I'm out.

Eu plec de la astia, sunt rosii in gura, negrii in cap si stravezii la relatiile cu clientii. Prea multe culori pentru un banal maro inchis.

Vomafon (extras din DEX) : s.f. |Mamifer|| |carnivor|| asemănător cu câinele, cu blana cenuşie tărcată, cu gâtul gros, cu urechile golaşe şi cu picioarele anterioare mai lungi decât cele posterioare, care trăieşte în Africa şi în Asia şi care se hrăneşte mai ales cu cadavre (Hyaena hyaena). ** Fig. Om |ticălos||, nemernic, mizerabil. [Pr.: hi-e-] - Din fr. hy`ene, lat. hyaena. (descriere grafica, mai jos).


Nu stiu altii cum sunt, banuiesc grad de rudenie si sange care nu se face convorbire gratuita niciodata, dar eu pe astia ii stiu, pe astia ii scobesc. Oricum le dam bani cu nemiluita pentru o sansa sa ne deschidem dosar penal la prima abatere.


La multi ani, VOMAFON. Azi implinesti un abonat in minus.

LA MAI MULTI !

Abonatul care nu va mai putea fi contactat, ca i-e frica de parnaie.
0 Responses