PISTOLUL CU CAPSE VIOLENTE SI VERZI !!!!

Salutare lume mare !!!

Inainte de toate, continuam cu blog-ul pentru ca el are o viata a lui si eu am o viata a mea si sunt restant cu post uri (la care se uita mama si Wanna :)) and company, adica firma la care lucrez pe bani grei (de luat) si ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, iacata cum armele de foc cu improvizatie la munitzie, se pot afirma muzical si pe canale verzi , sub egida campionatului de Violenza Domestica, cu DJ HEFE , numai la GREENCHANNEL.



PISTOL CU CAPSE, perforand cu capse chroma din decorul emisiunii Violentza Domestica, practicand sporturi extreme de genul gips-ului de picior drept, un gips special care te ajuta sa vezi mai clar, ce crede lumea despre tine, lasand-o sa iti scrie pe crac.A fost randul lui VLAD , PCC... si nu s-a lasat deloc mai prejos:
a fost marcat de eroii lui , pe gips ul care l-a imobilizat pe un picior, pivotand catre 8 culmile :).. aproape ca nu am prins-o nici eu p-asta :))).. si iata ce zic eroii :)))) :



MARK MGRATH , Sugar Ray :
"..don't try this at YOUR home !"

TRE COOL, Green Day :
"... no drums for you !"

NICK HEXUM, 311 :
"...dial 311 for emergencies !"

Lasand eroii deoparte sa ii vedem pe PCC in fundamentala verde a lui HEFE:

...driblatzi cu sau fara gips , printre partile multiple, dati ascultarii ce e de dat si bucurati-va de un concert Pistol cu Capse.Multumiri lui Janin Pasniciuc, pentru sunet si asistenta tehnica.



Echi Pa !
0 Responses