BEY, SE VEDE THE TROY T PE GEAM !!!




BAAAAAHHHHHH !!!!....NE-AM carat de pe meleagurile mioritice , am zburat cu pasarea de fier mai mare si cu aia mai mica, am plans la WALL-E pe avion, ne-am bucurat de mancarea pentru pitici din burta pasaroiului de fier,am discutat muzica si politica cu romanca de la emigrari din CANADA, am mers cu taxiul cu indianul JOE pana la un car rental de unde am luat-o pe DENISA , un CHRYSLER batut mar pe toate partile, JAN a bagat pe cutie automata pana la BACKPACKERS INNNN hostel, am vorbit cu voluptoasa receptionista (Becky m-a pus sa scriu asta!), careia i-am dat un KILL and TELL si l-a pus on air in receptie, am bagat bere-coniac-whiskey pana l-am scobit pe Boddy in fund, in somn.Am obosit.Acum suntem la Windsor si se vede The Troy T pe geam.Ah, si ma rog de Boddy sa ia un suc de afara...si nu se duce, coinacu'.






Sa ma duc, sa nu ma duc, sa ma duc, aaaaaa.....nu m-am dus.Oricum, invaders must dieeee !!!!Stai asha....aaa... noi suntem in vizita doar :D .


The Hoff....no comment.Kitt, ia-mi si mie niste bere cand vii de la service si o sa te rog sa imi faci un masaj Pirelli cand ajungi.The Knight Rider a mancat clatite la Backpackers ;) .


Ea e Denisa.E bolnava dar mai duce.Oricum e automata.Gata,nu ne mai jucam cu betele, suntem finutzi :D .



Asta e o editie speciala a albumului :D. A trebuit sa ajungem in CANADA sa apara si Boddy pe coperta :) .




"Sunt cu ochii pe voi !!!...Mama"





Deci...se vede Detroit pe geam.Exact acum plecam catre Phog Lounge.Prestam, ce artzaru' meu.

Pastram legatura.Daca vretzi ceva de pe aici, abtzinetzi-va,


echipa DKDNS
0 Responses