"LUMEA TREBUIE SA STIE"

Citand inca din titlu, indeplinim vointza celor care ne sprijina (no. 3) si dam cateva ganduri si poze din laptarie, vineri 27.02.09, mai ales ca a fost ultimul concert pe meleagurile astea, inainte de Canada si America.Nu prea a impresionat nici reclama la Guerilla si nici locatia celebra, publicul prezent a fost ori luat prin suprindere ori format din personaje care ne cunosteau deja si noi ne-am desfashurat ca la o repetitzie departe de casa...ce-i drept , cu mai mult loc de dat din cap.

Multumim tuturor celor care au fost prezenti, mai alex tinerelor avanturi intr-ale dansatului in fata scenei, gen Dia, gen betzele lui Boddy nu te vor uita niciodata.

Daca pozele ar vorbi , asta ar spune :

Dupa probe de sunet... probe de imagine :))
Dupa probare, am stat un pic la soare sa ne incarcam.

Becky, samuraiul luminii.

O aparitzie stranie pe cerul capitalei anuntza o seara misterioasa... oare e pashnica ?
Dia a fost prezenta de la bun inceput asortata cu betzele lui Boddy, roase foarte adanc, ca pregatire pentru regimul strict pe care ni l-am propus in turneu: numai fibre pentru dekadens.

Playlist complet , cu piese noi cu cover uri, cu Becky, tot tacamul, o serata in doua parti, in prima oamenii care s-au speriat, s-au aliniat cumintzi , pe langa scena si in a doua parte, doi cate doi, au parasit cladirea ca la o simulare de incendiu.We do start fires, after all...

Becky, ganditoare :" Daca ne-am oprit cu "be the one", acum suntem la "work it" sau la urmatoarea, nu mai stiu, o dau cu la, la, la si ma prind eu..." - traducere din engleza, a gandurilor lui Becky - din popor.

Un personaj nou si-a facut aparitzia pe scena , alaturi de dekadens : un banner de toata frumusetzea, cu care ne-am luptat sa il aranjam si sa il indreptam si sa arate cat de frumos e numele nostru.Avem sa ii multumim lui Amzoc Pentru asta de la CCP.Multumiri, gen.

Jan s-a bestializat in timpul concertului si a facut una dintre corzile de la chitara sa ishi lase ramashitzele pe scena laptariei.Deloc impresionat de situatzie, Jan a cantat in continuare, ce ma face pe mine, sa fiu invidios ca la bass am numai 5 corzi si el are 6...dar ale mele sunt mai groase :D

El ie... za banner... e numai jumatate ca e mare si are un decapitat pe el.Nu vroiam sa speriem lumea mai mult decat am reushit chiar si fara imprimeul sangeros.

Fum... mult fum.Sau... or fi zane ?!!?

Becky se pregateste sa ia monitorul de sunet si sa il arunce in public !!!... nu, doar da din cap.



Dia si Becky.Asemanarea este izbitoare... :))

Desi amicu' BB a venit cu prietena, farmecele lui Boddy l-au facut sa uite cu cine, pentru ce si de ce a ajuns in laptarie in seara aia...dar eu ce cautam acolo ?...

Numarul preferat al lui Boddy :)

Prietenii stiu de ce...vin asa rar la concertele dekadens :))

D'aia nu mi-a iesit mie piesa aia...

What ??!....

Jan si-a imbunatatzith numarul scenic cu un truc de levitatzie... Fly away, Jan come back another day..

Asha, sa ma mai joc un pic cu butonul asta, si pe urma cu ala de langa el, sa para ca shtiu ce fac toate, sa ma declar multumit numai dupa ce le invart de dracii le ia, mai lasa-i un pic, un pic la stanga, la dreapta, gata.Tonul perfect, fara sa invart nimic.Mai vrea cineva sa ii reglez ceva ?...

Lui Boddy nu ii vine sa creada ca Jan leviteaza... Jane, te intorci , sau... ?



Boddy, mushcandu-shi buza , pe timp.

Aaaah, aici si-a rupt Jan sforile de pe chitara.Nici o problema, Becky are un fir care atarna la ciorap si intr-un minut cantam babylon cu corzi de nylon.


Daca ai citit pana aici, esti un erou dekadens.
Itzi dorim o zi buna !
Echipa shtitzivoicine.
0 Responses