VRETZI CEVA DE LA ROK BOUTIQUE ???...

In seara asta ne facem frumosi , ne pudram, ne dusham ca avem concert in Rok Boutique, pe o strada laturalnica dar destul de rockoroasa, cu toate ca Jan nu pare infrigurat delok.Sexxxy motherfucker,this one.Dedicatzie pentru Iepure siMatei.Daddy's looking good :).

The terror down below.Mirosurile din camera m-au facut sa ma ascund sub ashternuturi.NU AJUTA !!! Suntem nishte animale , camera e barlogul nostru si pielea de pe noi ne este dushman.

The fucking place to be !!! ROK BOUTIQUE , playlist pe roz, DEKADENS figureaza a doua trupa, localul e mishto, rok will occur.

Pentru cei obositzi de la munca, o varianta MARITA.VEZI???...VEEEEEEEZZZIIII????....
Suntem dupa aia cu leiiiii.Hai ca e tare.

Nordici.Rocking.Ingheatza sangele in arterele punk.E bine la astia la formatie.

Poza de grup.E gata pe loc.De fapt am vrut sa prind barul, acolo dormim la noapte :).

Bex, difuza pe atmosfera de sound check.De fapt am pozat head ul de ORANGE din spate,dar nu sunt in stare sa centrez.

The fucking BAR !!! Nu barul de f$@^#t !!!... numai la prostii va ganditzi...

"Mai bagi blitzul odata in fatza mea si te calc cu cizmele cumparate in Toronto...."

Avem protectie diseara la concert in caz ca lucrurile scapa de sub control...eu ma asigur ca o sa aiba grija de noi.Daca vrei sa primesti atentie,DAI atentie...


Asta e bradul pe care l-am salvat de la innec, cu Jan.Se zbatea pe uscat si l-am bagat inapoi pe life support.A zis ca vine la concert.Daca nu vine, il punem pe foc, da-l in brazii mei.


CANDIAN MUSIC WEEK, ROK BOUTIQUE, pe roz, cum ne place noua, la 22 intindem coarda pana la refuz.

Bafta noua, canadienilor.

Sa traeem.
0 Responses