DOUBLE C _ _ T TO OPEN

Nu este greu sa ne dam seama ca urmeaza un joc infantil intre membrii unei grupari serioase, complet neserioshi, de altfel, cand stau de pomana si sunt luatzi fiecare cu ale mamelor lor indeletniciri.

Intai anatomia :
Clit-ul este Vulva, asha cum Vulva este cea care a lasat ursul fara coada...

Si acum discutzia dintre unu' Boddy si altu' mai Mihai ca el, deterioratzi la maxim de mitul Clit-ului, datorita orelor tarzii si vitaminelor fortzate asupra lor, cand erau micutzi, de catrea posesorii unor astfel de podoabe...

Bucuratzi-va.. daca putetzi... :))))

boddy alexandrescu: nu frate

boddy alexandrescu: esti ipoclit

boddy alexandrescu:

kukubow:

kukubow: e si asta un cliteliu

boddy alexandrescu: e momentul clitic

kukubow: de la bere, m-am cam clitinat

kukubow: si daca vrei il clitez pe Jan : "- puuula mea..."

kukubow: Superman era foarte sensibil la clitonita

kukubow: viza era sa fie periclitita de absenta unor documente

kukubow: cateodata, Becky e de neclitit

kukubow: azi dimineatza. mi-am clitit ochii cu apa rece

boddy alexandrescu: ))

kukubow: imi place povestea albei ca zapada si a celor shapte clitici

kukubow: clit sa mai indure cineva ?!?!

kukubow: clit pe clit se scoate !

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: nu prea

kukubow: am clitit o carte buna ieri

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: cu manutele astea 2 am clitit o casa noua

kukubow:

kukubow: natura trebuie oclitita

boddy alexandrescu:

kukubow: am ococlit in ultima clipa cainele ala

kukubow: pardon

boddy alexandrescu: in ultima clita

kukubow: in ultima clita

kukubow:

kukubow:

boddy alexandrescu:

kukubow: sunt doua feluri de oameni pe lumea asta

kukubow: peltici ci clitici

boddy alexandrescu: am un premier fus si 2 clitele

kukubow:

kukubow: clitici da arta ma scot din sarite

boddy alexandrescu: ))

boddy alexandrescu: 2 stuclit dogs

kukubow: m-am dus la clitica de dezalclitizare

kukubow:

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: te-ai suclit de tot

kukubow: ne-am jucat de v-atzi clititilea

kukubow: am condus din Bucuresti pana in Clitila

boddy alexandrescu: )

boddy alexandrescu: ai fost la emag pana in Clitgasi?

kukubow: declit sa trisezi mai bine, nu participi

kukubow:

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: mai bine nu partclitipi

kukubow:

kukubow: cine se scoala de dimineatza cliteste departe

kukubow: tu din prima banca, cliteste mai departe

kukubow: am speriat-o pe ma-ta dar nici nu a clitit

kukubow: (din ochi)

kukubow:

kukubow: clit, beby, clit, clit beby, clit, clit !

kukubow: boom, clit, clit the room ! boom clit, clit the room !

kukubow: imi place formatzia clitplay

kukubow: clit,clit, boom !

kukubow: boddy alexandrescu has clit out

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: i clit the band

kukubow:

kukubow: clit while you're a-head !

boddy alexandrescu:

kukubow: i am clitting my nails

kukubow: double clit to open

kukubow: left clit for properties

boddy alexandrescu:

kukubow: clit and paste

boddy alexandrescu:

kukubow: am escaladat Clitimanjaro

kukubow: aseara am jucat need for clit 2

boddy alexandrescu:

kukubow: si dupa aia m-am uitat la Clit Raider

kukubow: mi s-a stricat clitara

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: becky mai tre sa repete la clitboard

kukubow:

kukubow:

kukubow: mama a facut clitite cu dulceatza

boddy alexandrescu:

kukubow: poimaine clitam in laptaria lui enache

boddy alexandrescu: mai stii teorema lui Euclit?

boddy alexandrescu:

kukubow:

kukubow: nu imi aduc aminte decat de Clitagora

kukubow:

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: eu cred ca peter de la vaduva bob daca nu e homo, eu cred ca e hermafroclit

kukubow:

kukubow: da, dar e frumos ca Afroclita

kukubow:

kukubow: as fuma un clitoc de tzigara

kukubow: am facut o bomba cu clitoniu

boddy alexandrescu: nu

boddy alexandrescu: cu clitogen

kukubow:

kukubow: am sunat la consulat dar mi-a dat cliton ocupat

kukubow: fiecare clita impreuna e magica

kukubow: mamaie a facut paine pe clita

kukubow: ce buna e clita cu susan

boddy alexandrescu: paine pe clita

boddy alexandrescu:

kukubow:

boddy alexandrescu: maica-mea racit la rinichi si a facut clitstita

kukubow:

boddy alexandrescu: a raclit

boddy alexandrescu:

kukubow: asta e grea

kukubow: bunica mea

kukubow: se roaga la Clistos

boddy alexandrescu:

kukubow: am clituit multi bani la cumparaturi

boddy alexandrescu:

kukubow: catzi ani ai ? cam clit imi dai ?

boddy alexandrescu:

kukubow: inelul de aur al lui Jan a coclit

boddy alexandrescu:

kukubow: clitemical brothers au dat un concert dement

kukubow: Clitallica au rupt aseara !

kukubow: i love dogs, i don't care much for clitten

kukubow: nine inch clits are the best

kukubow: i used to love to listen to clit 17

boddy alexandrescu: )))))

boddy alexandrescu: bah

kukubow: and how about those backstreet clits ?

boddy alexandrescu: ai vazut filmul ala cu kate blanchet si leo di caprio CLITANIC?

kukubow:

kukubow: a fost tare filmul , sa mor eu, dar am cma atziclit la el

kukubow: adu lipiciul sa dam o liclitura

kukubow:

boddy alexandrescu:

kukubow: am asclitzit creionul

boddy alexandrescu:

kukubow: 3 clt est au fost tari pana au aparut clit mafia

boddy alexandrescu: mm

boddy alexandrescu: sau paraclitii

kukubow:

kukubow:

boddy alexandrescu: dar mi-a placut piesa aia nu-ti fa griji - ab4 cu verclit

kukubow: nici nu se compara cu clitu si puya

kukubow:

boddy alexandrescu:

kukubow: s-a aclit faza

kukubow: am nevoie de o raclita de tennis

kukubow: ursul paacaclit de vulpe

kukubow: mi-am facut abonament la clitnet

boddy alexandrescu: )

boddy alexandrescu: becky s-a nascut in Marea Clitanie

kukubow:

boddy alexandrescu: esti o poclitanie

kukubow:

kukubow:

boddy alexandrescu: janin pasclitciuc

kukubow: ca sa scapi de rau e bine sa citetsi din sfintele sclituri

kukubow:

boddy alexandrescu:

kukubow: Andrei Mihai Clitutz

boddy alexandrescu: mm

boddy alexandrescu:

kukubow: cine spa clitul altuia, cade singur in el

kukubow: nu se poate abtzine, e clitoman !

kukubow: Clitwoman...

kukubow: 'i am clitting on my wife

kukubow: clitting you, clitting me, a haaaa...

boddy alexandrescu:

kukubow: Ku Klux Klit

kukubow: 30 clits to mars

kukubow: clit eleven

boddy alexandrescu:

kukubow: McClit

kukubow: ma duc sa ma clit

kukubow: clite placute

kukubow: clita buna

kukubow: clitele sa te sarute

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: nb

boddy alexandrescu: si eu

kukubow: ok

kukubow: m-ai oclit

kukubow:

boddy alexandrescu:

kukubow: preclit

kukubow: poreclit

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: haha

kukubow: e bine s aitzi vezi lungul clitului...

kukubow: nu pot sa intorc clitul

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: ma doare in clit

kukubow: e de la amigdaclite

kukubow:

boddy alexandrescu:

kukubow: aparatul meu are 8 megaclitxeli

kukubow: maine imi cumpar niste cosulete din raclita

kukubow: m-am sucaclit cu unii azi

kukubow: mi-am suclit glezna

boddy alexandrescu: ))))))))

kukubow: tata e clitonier major

kukubow: sau loclitenent

kukubow: nu mai shtiu

kukubow: nu mai cliteaza

kukubow: nu m-a deranjat clitusi de putin

boddy alexandrescu:

kukubow: m-am uitat la the Clitstones

kukubow: noapte buna

kukubow: pe clit de curand

kukubow: am auzit ca ai cam sfeclit

kukubow: pa pa

kukubow: si nu uita

kukubow: Clite Diem !

kukubow: sau

kukubow: Traieste Clitul

kukubow: am visat ca sunt Bill Clitton

boddy alexandrescu:

boddy alexandrescu: pune asta pe blog

kukubow: itzi dai seama

kukubow: o sa fie primul lucru dupa ce declit ochii

kukubow: desclit

kukubow: red hot cliti peppers

boddy_862001's status is now "Idle". (2/26/2009 2:15 AM)

kukubow: intoarcere fiului risiclitor

kukubow: mi-as dori sa fiu clititor in palma

kukubow: limp bisclit

kukubow: maryclit manson

kukubow: clit to berlin

kukubow: Merry Clitmas

kukubow: i love choclit

kukubow: mi-a placut filmul ala ma vechi Clitters

kukubow: sau Clit to the future

kukubow: Clit Wars

kukubow: mi se inclit ochii

kukubow: eu ma duc ma culk

kukubow: dau un mass clit inainte sa ma culk cu concertul

kukubow: clitare live

kukubow: gata



Ce pot sa zic... daca ai ajuns aici esthty apt de clinica dar apreciem depravarea ta.

La mai mare, auzi ?

La vulvadere !
0 Responses