CAND BECKY NU E ... NE DUCEM IN TURN(EU)

DEDICATZIE PENTRU BEBE DE LA NOI :

"...OOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!...."


"...baga-mi-as p#$%a, iar mi-au cazut cheile..."

Becky nu se simte bine , sforaie prin camera asha ca am fost nevoitzi sa o dam tiratha prin orash si primul lucru pe care l-am facut a fost sa ne cocotzam pe cel mai inalt lucru din orash.Turnul Cartoon Network - the CN tower :).

Renul si Boddy.Boddy e ala cu palarie.

Mihai si Boddy.Boddy e ala cu palarie...hai ca atzi inceput sa va prindetzi.Nu, nu ne pupam.

Asta e piscina de la hostel....niiiiice.


Cel mai scurt drum pana jos.Oricum nu mai am bani asha ca...


E si Becky in poza.. e pe cladirea din spate.Jump!...


Vedere de la lac... in putz.


Echipa de sinucigashi torontoishti la pozarul din turn(eu).Becky e undeva jos.Face cu mana.


Asta e falsa... da' ne place mootra lu' Jan.Nu ca restul am fi mai prejos.Becky e undeva p-acolo...


The thing.Am sarit direct de pe el, Jan si Boddy nu au ajuns pana jos ca au fost prea ushori.Eu sunt mai greu din fire.Plus, trebuie sa scriu porcarii pe blog.


Hot dog, street dogs, street meat,chicken dogs, fuckin muncher dogs, animals cooked in bread and shit.Gooooooooooooooooooood.

Foamea....


Sunt invidios pe hot dog ul lu' Boddy.

Gata...

Dinturneupestehotarepadorimpapalasoaare.

pa.
0 Responses